Jag vill att du ska stanna kvar

Publicerat: 2010-09-23/21:24:56
Sitter just nu& snackar med Joakim på msn. & vi har kommit på att man inte kan tappa känslor, eller kan o kan. Men det måste vara psykiskt. För ju mer man går och tänker på att man t.ex. inte gillar personen, & tillslut gör man verkligen inte de, & de kan stämma. Men går man o tänker t.ex. "han är så fin"  "jag är sjukt kär i honom" eller sådär, så blir man faktiskt kär. Allvarligt, tänk efter! ;)
Nog intressant inlägg haha, eller ja jag tyckte de iaf! Nu ska jag och Joakim fortsätta diskutera, men ska försöka städa lite med, mitt rum ser ut som en bomb eller något hehehe. (a)

Kommentarer
Skrivet av: mellis

så sant så (: <3

2010-09-23 @ 21:30:38
Skrivet av: felicia

Hejhej, allt bra ? :)



Anmäl dig gärna till dagens blogg i min blogg :)



kram

2010-09-24 @ 13:21:33
Bloggadress: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: