Micke gästbloggar!

Publicerat: 2010-09-25/12:10:55
Tjena, Micke här.

Om jag skulle presentera mig lite kort så är jag en kille på 17 år med ett stort och brett intresse för bilar, jag går på Rönnowska skolan, fordonslinjen med inriktning på karosseri. På fritiden så brukar jag mecka med bilen/bilar och hänga med polare och är jag inte med polare eller meckar så är jag på gymmet och lyfter skrot. Jag är en god vän till Natalie, Och det här med att blogga har jag aldrig provat på förr, Men häromdagen så tog jag chansen att fråga Natalie om det var okej att jag gästbloggade på hennes blogg, och det var inga problem! så här sitter jag nu och försöker att få ihop en väl förstående liten text,

Ang. dagen så vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog bara ta det lungt, var uppe nio imorse och tränade så lite trött är man allt.. hehe, Jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag tror nog att jag avslutar här och hoppas att mitt inlägg förklarade åtminstone lite om vem jag är och vad jag sysslar med på fritiden :)

Ha det bra och var rädda om er där ute gott folk ! :)

// Micke


Kommentarer
Skrivet av: felicia

Dagens blogg är nu utvald, kika in i bloggen och se om det var just du som vann :D

2010-09-25 @ 18:00:13
Bloggadress: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: