home sweet home

Publicerat: 2011-04-14/19:48:34
Började med att jag faktiskt försov mig, och ja, kom till skolan 10 minuter försenad. & fick veta att lektionen bara skulle vara 10 minuter till. Så jag stack ner till knutan och fixade biljetter till Gotland, eftersom jag ska tävla där om 2 veckor hihi. & sedan käkade jag med mamma och sen stöde jag Lasse på hans jobb haha ;) nej men väntade på att friträningen skulle börja så ja.. Gick faktiskt hyfsat bra för mig och Angelica idag. Jag är nöjd med dagens träning, däremot är jag lite orolig inför lördag. Men får väl se hur de går! nu ska jag iallafall plugga lite! :)

Kommentarer
Skrivet av: Angelica

Du ska inte va orolig inför lördag, bara o kötta så ska du se att du tar den dära pricken! :D

2011-04-14 @ 21:58:31
Bloggadress: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: