våga visa att du bryr dig istället för att hålla det hemligt.

Publicerat: 2011-04-13/23:31:35
sådär ja, snart läggdags eller? japp! riktigt trött faktiskt. bud på att sova nu och gå upp lite tidigare än vad jag egentligen ska, för har sovmorgon imon :) aja let'see! Jag och Angelica har iallafall nästan gjort klart våran pardans, känns sjukt bra, så slipper man vara så himla nervös för det. Så ska den bara finslipas lite med.. & på lördag är det tävlig, vilket jag är ganska nervös inför! hum.. aja godnatt mina fina läsare! ;)

Kommentarer
Skrivet av: Julia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 21:59:32
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: