Dag 11 - Mina syskon

Publicerat: 2011-01-08/11:57:04
Detta passade ju perfekt, för jag ska ju faktiskt till min syster strax! ;)
Ja, som sagt, jag har en syster, eller en halv syster. Alltså vi har samma pappa men inte samma mamma. Hon heter iaf Linda Hermansson och är 32 år har jag för mig. Hon bor inne i Helsingborg, med sin sambo och två barn, så jag är moster också, till två tjejer som heter Josefine och Emelie, riktigt söta är dom! Men tillbaka till min syrra, vi har faktiskt inte så jättebra relation om jag ska vara helt ärlig, det är synd, vill så hemskt gärna ha en bra relation med henne, så ja, vi får väl försöka bygga upp den. Hon tycker om djur, speciellt hästar, hon har också ridit när hon var liten, men däremot är hon som mig, hatar spindlar! hehe.. nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Tror att jag fått med det mesta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: