Dag 6 - Min dag

Publicerat: 2011-01-04/23:06:13
Hm.. Ja jag vaknade hos älskling vid 2 typ hehe, därefter tog jag bussen in till stan och mötte Emma där. Vi gick till Grafiti och käkade bakad potatis, smarrigt gott, sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, så i gick på Kullagatan och kollade runder, mysigt. Hittade som sagt en tunika och sen köpte jag två ansiktsmasker, & Emma hittade också litta till sig. Därefter när klockan närmade sig 6 och alla butiker stänger så gick vi tillbaka till knutan och satte oss på espresso house och fikade, snackade en heeel del, eftersom vi inte träffats sen skolan slutade, eller jo på laserdome, men så kunde man ju inte snacka tjejsnack ;) nej men sen hämtade Lasse mig och jag kom hem, dushcade och hade ansiktsmask, och nu sitter jag här och väntar på benjamin som precis skicka sms att han är hos mig om en minut, så nu ska jag röra mig mot dörren haha, där fick ni veta min dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: