Dag 7 - Min bästavän.

Publicerat: 2011-01-06/15:38:52
Marcus Tranebacke är en av mina bästa vänner. Han är 17 år och bor utanför Helsingborg. Han gillar att festa och va social. Vi har nu känt varandra i fem år,  kommer faktiskt inte ihåg hur vi börja snacka, men jag minns första gången vi träffades, snacka om kaos.. men vi var faktiskt "ihop" när vi var mindre haha. Men sen slutade de som bästavänner, och ja jag kan prata med han om det mesta. Vi har alltid skoj när vi är, men tyvärr ses vi inte så mycket. Men jag älskar verkligen honom för den han är, och vill aldrig mista denna killen. Han är bäst! ♥
Även Karro, eller ja Karolina Falk Bengtsson som hon egentligen heter, de är en person som följt mitt liv ända sen vi var väldigt små. Lasse är faktiskt farbror till Karro, så vi träffades när min mamma och Lasse blev sambos, alltså kan man säga att Karro är min kusin typ. Hon och jag delar typ allt, vi är också som systrar typ, ingenting kommer oss emellan och vi har faktiskt aldrig bråkat. Vi hittar på allt tillsammans, och vi har alltid något att prata om. Vi kan hitta på riktigt sjuka grejer, galna med hehe.. men vi är som vi är. & hon är min lilla prinsessa, älskar henne något enormt mycket, skulle aldrig vilja mista henne, hon betyder så grymt mycket för mig. Utan henne ingen mig, så är de♥

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

awwwe :O nej va du e SÔT! :D älskar digi med <3

2011-01-07 @ 13:17:57
Skrivet av: karro ;)

du fatta att det va jag som skrev men iaf (A)

2011-01-07 @ 13:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: