Dag 8 - Ett ögonblick

Publicerat: 2011-01-06/15:54:58
Hm.. vad fasen ska man skriva om :D ehm.. ett ögonblick som jag trodde skulle ta längre tid innan jag fick uppleva de. De va på en tävling för inte så längesen, jag var mer nervös än jag brukade vara, ungdom och vuxen klassen slogs ihop och vi var sju stycken som skulle tävla. Vi var sista ronden och det var riktigt drygt, men innan jag och Angelica skulle gå in, sa vi till varandra "vi ska stå på pallen denna gången" sen gick vi in på dansgolvet och tog vår position. Körde min dans, och när dansen var slut, så kände jag på mig att det gick riktigt dåligt.. det blev prisutdelning och dom började ropa upp alla, så kom dom till vår rond, "på en tredje placering kom angelica nilsson" , så trodde jag att jag hade kommit fyra, för jag tycker verkligen att angelica är bättre än mig. "andra placeringen kom natalie nordkvist" och jag förstod ingenting förrän julia sa till mig, haha.. gud, blev väldigt chockad faktiskt :) men det var ett ögonblick jag trodde att jag inte skulle få uppleva på väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: