inte haft tid!

Publicerat: 2011-01-31/23:48:29
skolan först idag ju, helt okej dag, fast haft huvudvärk hela dagen typ :/ därefter stack jag till iza & sen till träningen, som äntligen började idag. längtade verkligen, men blev riktigt besviken när jag kom dit.. de var inte lika rolig träning som början, eftersom att dom splittrat upp vår grupp i olika grupper nu, & nu dansar jag o 5 andra med nybörjare typ ;s riktigt tråkigt.. aja skit i de, gjorde precis en del av min matte, fattar inte resten, så de får min lärare hjälpa mig med imorgon.. & nu snackar jag skype med iza, johan och kroon, softe.. fast funderar på att nanna nu! & dagens outfit orkar jag inte lägga in, så den får ni imorgon! ;)

Kommentarer
Skrivet av: Angelica

Håller med om att de va lite segt att de va så många nybörjare i gruppen. Både synd om dem och oss ju. Om oss för att vi atagligen inte kommer göra lika avancerade saker som vanligt, o vi kommer inte utvecklas så mycket då. Om dem för att måste tappa all motivation o känna sig urkassa, hade iaf jag gjort tror jag om jag var dem, segt! Hoppas det blir som Peter och Miranda sa att vi blir uppflyttade i silvergruppen :P kraam ;)

2011-02-02 @ 23:07:44
Bloggadress: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: