Svaren på frågestunden!

Publicerat: 2011-01-13/23:17:34
Anonym om FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER HÄR!:
var e piercingen du fick på släktkalaset köpt? :)
IP: 62.20.128.39
anonym om FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER HÄR!:
e du oskuld?
hur gammal va du första gången du strula ?
Anja. om FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER HÄR!:
Var köprer du dina kläder?
Vad gillar du att fotografer?
Hur mkt tar du för 10 bilder?
Kram!
anonym om FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER HÄR!:
vad använder du för smink? :)
anonym om detta kan bli bra:
vet du var piercingen e köpt? :D
riktigt snygg!
IP: 62.20.128.39
jazmine om FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER HÄR!:
Gjorde det ont och göra navelpiercing?
anonym ;) om FRÅGESTUND!!:
är du oskuld ? ;)
Linnéa om FRÅGESTUND!!:
Hur fixar du din blogg med design och så?
Är det inte svårt?
JULIA :D om FRÅGESTUND!!:
Heter Benjamin igentligen Mustafa eller Mohammed :D?
Varför e jag bäst & du sötast ;)?
Anja om FRÅGESTUND!!:
Hur träffades du och din kille? :)
Fråga: var e piercingen du fick på släktkalaset köpt? :)
Svar: Jag tror den är köpt på India på Väla! ;)
Fråga: e du oskuld? hur gammal va du första gången du strula ?
Svar: Nej jag är inte oskuld. Ehm.. jag tror jag gick i 7an när jag strulade för första gången, alltså var jag 13 år. Jag var väldigt blyg i den åldern vill jag lova haha ;)
Fråga: Var köper du dina kläder?
Vad gillar du att fotografer?
Hur mkt tar du för 10 bilder?
Kram!
Svar: Jag köper faktiskt mina kläder lite här och där, alltså det jag tycker är snyggt! Men oftast på Gina Tricot, Only, JC, Lindex och lite andra ställen :)
ehm.. jag tycker om att fotografera speciellt djur och natur, men det är även kul att fotografera personer, eller ja personer som vill ställa upp ;)
10 bilder, jadu, jag är ju ingen proffsfotograf om man säger så, så det vet jag inte hehe.
Fråga: vad använder du för smink? :)
Svar: På vardagarna använder jag mascara eller ingenting alls. Men när det gäller utgång så blir det ju lite mer, som foundation och puder. Men helt ärligt så är inte så mycket för smink. :)
Fråga: vet du var piercingen e köpt? :D
riktigt snygg!
Svar: Då är vi två om att tycka den är snygg! ;) Tror att den är köpt på India på Väla.
Fråga: Gjorde det ont och göra navelpiercing?
Svar: Nej faktiskt inte, det kändes som om alla magmusklerna spändes mot naveln eller vad man ska säga, det är ju som sagt från person till person, men jag tyckte bara det gjorde ont efteråt när det var svullet, men inget man dog av :) , det gör faktiskt mer ont att ta hål i öronen, tro mig!
Fråga: är du oskuld ? ;)
Svar: Nej det är jag inte :)
Fråga: Hur fixar du din blogg med design och så?
Är det inte svårt?
Svar: Jadu, jag gör min header (bilden längst upp) i photo shop, sen gör jag resten i stilmallarna och detaljerna i kodmallarna, men egentligen gör jag inget avancerat direkt. Jag får upp en bild i huvudet, och gör så på ett ungefär, & nej när man väl är inne i det, så är det inte så svårt som det ser ut :)
Fråga: Heter Benjamin igentligen Mustafa eller Mohammed :D?
Varför e jag bäst & du sötast ;)?
Svar: Hahaha, Julia du är knas ;) Benjamin heter Benjamin inte Mustafa eller Mohammed :D & du är bäst för du är bäst, och det är du som är sötast haha :D
Fråga: Hur träffades du och din kille? :)
Svar: Haha, det var såhär att jag följde med mamma upp på flowertime (en butik vid Väla) för att handla blommor, så hade jag min disco sm tröja på mig, där det står Nordkvist på ryggen. Så var där en kille som kollade en del. En dag efter la en kille till mig på facebook, som var väldigt lik Benjamin. Vågade inte skriva, och han skrev inte till mig, men två veckor efter så tog jag initiativet och frågade om det var han som var på flowertime, men nej det var inte han. Men ja jag tyckte han var söt, så jag frågade honom efter msn och han gav mig den. Sen snackade vi och bytte nummer. Vi började smsa, och en dag var han på knutan, och det var jag också. Så vi träffades, kändes kanske lite konstigt men ja. En vecka senare bjöd han med mig på en fest, och sen började vi smsa väldigt mycket, och några veckor senare var vi på g ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: