Bilder från igår!

Publicerat: 2011-03-13/19:45:39
Började med street
Emilia& Jaz, riktigt gryma!
Linnea
Linn
Mattias
Sen blev de prisutdelning i street.
Linn kom 1a, fick prick och gick upp i guld har jag för mig.
grattis grattis! ;)
Linnea kom på en tredje plats, grattis! ;)
& sen blev de pardisco!
Julia& Alice
Simon& Emma
Sen blev det prisutdelning.
Grattis Jaz& Mathilda som kom 1a tror jag, och gick upp i guld!
Grattis tjejer, bra jobbat! ;)
Sara& Linnea kom 1a
Grattis! ;)
My& Miranda kom 3a och fick en prick! ;)
grattis grattis! :D
Amanda& Emilia kom på en 3e plats.
grattis snyggingar! ;)
Simon& Emma kom på en tredje plats och gick upp i silver!
Grattis sötnosar! :)
Sen blev det gruppdisco!
& ni var gryma tjejer!
och tillsist blev det äntligen singeldisco!
Alice, älska dräkten asså!
Linnea
Julia
Emilia
Emma
Yrr& jag
&sista prisutdelningen.
Julia kom 3a och gick upp i silver.
Grattis lil'sis, är så grymt glad för din skull! :)
Peter kom 1a, som vanligt ;)
Linnea kom 1a!
Grattis snygging! :D
My kom 2a, grattis snäckan! :D
Emilia kom på en 1a plats, grattis! :)
Jag kom på en 3e plats! ;)
& Yrr på en andra! ;)

Innan prisutdelningen.
En väldigt glad Julia, efter prisutdelningen.
& som avslutning får det bli en bild på mig och Julia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: