damp damp damp!

Publicerat: 2011-03-25/19:26:13
Måste bara få ut mina känslor! Det är fan inte okej att vara 18 bast och kränka andra, det gjorde man fan när man var en toll hög och omogen som en skitunge.. eller ja dom mest omogna personerna kränkte andra, det är fan inte okej! Du har visst inte fattat att jag inte tar till mig, men jag blir så sjukt arg på sådana personer som dig. Man kallar inte någon för hora utan anledning, eller hur omoget är inte det att sitta och kommentera alla bilder på en hemsida som både du och jag är medlem på? Att jag är ful och skabbig, hur omogen är inte du egentligen?! Hade så grymt gärna skrivit ut ditt namn här, men de är för fult att vistas på min blogg, och jag tänker inte vara lika omogen som du är. Jag visar att jag faktiskt har fyllt 18 bast. & du kan bara lägga ner, för du söker uppmärksamhet på fel sätt, och nu är du inte värd min uppmärksamthet mer. Vill bara säga en sak till, och det är att såna personer som du borde man sätta ett skott i pannan på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: