utan dig vid min sida känner jag en stor saknad

Publicerat: 2011-03-30/15:14:12
Tjena snyggingar! :D idag är jag faktiskt väldigt glad haha.. har varit på bandorama hela dagen, körde moppe dit och hem, såååå mycket jag har saknat att kunna köra moppe, okej förlåt.. men jaa jag har inte kommit över moppeåldern än, jag tycker faktiskt att det är lika skoj fortfarande, (a) säg vad ni vill, men så är de! & hade teori först, intressant men jag var så sjukt trött i morse så det var svårt att koncentrera sig, men men, sen fick vi gå ut i våra snygga kläder och släcka en liten brand med skumm, och slutade med att kolla på olika expotioner och vi fick känna på hur det var att gå in i ett rökfyllt rum. Spännande, och det va skoj iaf! Bilder kommer upp senare, och anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag var med Karro :)
men nu är de plugg plugg plugg som gäller! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: