Tillbaka i bloggvärlden

Publicerat: 2012-12-11/10:05:23

Godmorgon allihopa.
Hoppas att allt är bra med er, för med mig är det bara bra! Tänkte börja blogga igen faktiskt, så ändrade lite små saker på bloggen. Men en ny design kommer när den kommer, med andra ord när jag har tid.

Det är nu lite mer än ett år sen som jag bloggade senast. Tänkte dra en liten uppdatering vad som har hänt i mitt liv under de året jag inte bloggat.

  • Jag var med Oscar och hans familj i Spanien en gång till.
  • Jag och Oscar har gjort slut.



  • Jag blev nerslagen på dansgolvet på disco SM.
  • Tog körkort i början av sommaren. 
  • Gick på balen och tog studenten



  • Fick ett sommarjobb direkt efter skolan inom hemvården.
    Där jag även fick jobba kvar och jobbar där nu.
  • Sökte in på skola i Kristianstad, men kom inte in.
  • Min fina Stampe gick bort i somras, han blev 10 år.

    (gammal bild)

  • Jag har varit i Schwitz och hälsat på min fina vän, Jaqline, eftersom att hon är aupair där.



  • Jag och mamma har skaffat oss varsin busig Chihuahua hane.
          
  • & jag har fått lära känna många nya härliga människor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: