11 april

Publicerat: 2013-04-11/10:36:27

Hejsan hoppsan! Vilket väder vi har idag. Regn o molnigt, vad tråkigt!! Då är de nackdelen med ett sånthär jobb. Men de har gått bra idag. Kom in från första rundan för en stund sen. Ingen stress idag, skönt :) sitter just nu o godkänner mina tider på datorn. Ska alldeles strax äta. För idag måste jag sticka hem om o ge vovvarna o gå ut, eftersom att Lasse är på kurs i Danmark. Så de får bli tidig lunch för mig. :)
Ha en bra dag i regnet.

Mys Louis!


Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Fiiina, fiiina Louis!!!
/E

2013-04-11 @ 11:23:58
Skrivet av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg.html#.UWGuh8qUmxA
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram

2013-04-11 @ 11:40:41
Bloggadress: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: