30 april

Publicerat: 2013-04-30/22:56:48

Hej! Kom hem runt halv 8 & somnade 8. Sen blev jag väckt halv 1 av att jobb ringde o frågade om jag kunde jobba kväll. Men jag sa nej eftersom att min kropp inte orkade efter nattens pass. Hälsan går först ju :) sen kom Hampus en stund o hämtade sina öl o sin vodka. Därefter kom mamma hem o sen sov jag ända till kl var 5. Då kom mamma upp o sa att jag skulle gå upp för vi skulle till Max o äta med Lasse där. & efter det har jag spenderat min kväll hos min vän Matilda på lasarett, som ännu en gång är inlagd, stackare!
Hoppas att alla ni andra haft en trevlig Valborg. För det har jag, lugn o fin, precis vad som behövs efter en natt full av jobb.
På tal om jobb, så ska jag sova nu, jobb imorgon.
Natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: