Natti!

Publicerat: 2013-04-01/22:47:37
Godväll mina fina!
Just nu är jag helt hype, galet mycket som måste fixa. Så mycket roligt på gång, tre tävlingar, ny dräkt med glitter på, träningar o massa annat. Ska även ringa till Brukshundklubben imorgon och förhoppningsvis anmäla mig och Louis till en lydnadskurs. Hoppas verkligen mamma också hoppar på det med Eddis. Ska bli roligt, satt och läste vad kursen innehöll & jag säger bara att.. Kommer Louis kunna allt det där så är jag en väldigt imponerad och stolt matte. 
Beställde även tyg till nya dräkten, spännande spännande ;) 
& ni ska även få ett bild bomb inlägg med bilder sen lördags imorgon. 
Nä ni, nu ska jag sova , jobb imorgon!


Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Åh, det låter jätteskoj med Bruksh.klubben. Jag gick där när jag var yngre. Man träffar så mycket trevligt folk och man lär sig mycket.
Oj, oj, du har fullt upp, massor av planer och fix på gång, härligt!
/E

Svar: Ja jag har en hel del på gång. Men ska förhoppningsvis fixa allt denna veckan. :D
natalie nordkvist

2013-04-02 @ 09:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: