Sov gott allihop!

Publicerat: 2013-04-24/23:55:12

Så ja, då va kvälls rundan gjord, blött som bara den, men slutat att regna vilket va skönt. Sen blev det att hoppa in i duschen o nu ligger jag o min fina Louis o sängen o ska sova.
Ni får ursäkta stavningen i förra inlägget, men det blev lite hastigt, hoppas att ni förstod ändå :)
(Imorgon ska jag försöka göra det där inlägget till dig, Eva, med valpkursen. & hemskt det där som hände idag :( ett tips är att dra i den andra hundens bakben, då tappar hunden kontrollen. Hoppas att det inte händer så igen, stackars lilla S, kram på er)
Sov gott o dröm fina drömmar..


Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Vilket toppen bra tips!! Jag blev så överraskad och tappade all fattning så jag hade inte en enda tanke på det, jag bara ville verka stor och farlig så den andra hunden skulle springa sin väg:-( Jag blev så rädd och trodde att Smillas sista stund var kommen, då vet jag inte vad jag gjort...:-(

2013-04-25 @ 08:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: