31 januari

Publicerat: 2013-01-31/15:02:14

Hejsan, allt bra med er? Med mig är de bara bra! Igår hann jag inte uppdatera så får köra en snabb uppis om gårdagen nu...

Började med att jag följde med mamma o hämtade mormor för hon skulle klippa sig på Väla. Medan hon klippte sig, så passade jag på att hämta Natalie. Efter det lunchade vi o fixade lite. Köpte även lite. Visar de om en stund. Efter Väla så hade jag teknik träning med dansen. & efter det duschade jag o sen drog vi till Natalie o sen till Robbin i Kvidinge.
Där vi även gjorde en spontan tatuering.
Eftersom att vi känt varandra i 16 år, vi heter likadant och många trodde att vi va tvillingar när vi va mindre eller systrar, så gjorde vi denna.. :)

Sen åkte Natalie hem och jag stannade & sov där i natt.. Och idag har jag inte hittat på så mycket. Tar det lugnt just nu. Har barn dansen ikväll, annars händer väl inte mycket mer idag, för en gång skull, SKÖNT!! ;)


Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Va toliga ni är! Så rolig idé och att ni genomför den, det va häftigt.:-D
/E

2013-01-31 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: