5 januari

Publicerat: 2013-01-05/15:13:00

Hej snyggingar! Igår var en helt otrolig kväll. Eftersom att Jaqline åker tillbaka till Schwitz imorgon och jag fyller år nästa fredag ville hon va med och fira mig lite i förskott. Så jag gjorde ett event på Facebook och bjöd in lite vänner på en middag. Men under veckans lopp kunde nästan ingen komma. Så jag och Jaqline bestämde oss för att äta på Haket sen ut. Så när vi väl kom till Haket, så ställer jag mig i kön, så puttar Jaqline fram mig & jag förstår ingenting. Men där sitter alla. En helt underbar överraskning. Kärlek till dom som var där. & jag har verkligen världens bästa vän. Jag älskar dig, Jaqline!
Efter att vi ätit blev det utgång med lite fler folk. Hes och trött är vad jag är idag. Men en rolig kväll hade vi iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: