Inte långt kvar nu..

Publicerat: 2013-06-01/20:26:22
Hej mina fina bloggläsare! :D
Jag brukar aldrig vara på topphumör när jag jobbar, men för en gång skull är jag det. Men det är nog mer för att jag har så mycket att se framemot nästa vecka. Kan dock inte avslöja en del som jag ser väldigt mycket fram emot, för jag vet inte vilka som läser min blogg. Men jag kan berätta att det är exakt en vecka kvar till flyget går mot Turkiet. Sååå härligt! Väldigt behövligt att komma bort en stund. 
Klickade nyss hem en klänning från H&M, hoppas att den kommer att passa nu bara. Aja annars har inte så mycket hänt idag mer än att ja sovit till kl 3, duschat och nu sitter jag o väntar på att klockan ska slå 9 så jag kan köra mot jobb. Näst sista natten nu, men det ska jag nog klara ;)
Ha en bra kväll babe's <3


Bild från Turkiet 2008. Här var jag alltså 15 år, liten Natalie haha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: