1 mars

Publicerat: 2013-03-01/15:19:05

Hej! Ursäkta för dålig uppdatering, men jag har varit så trött. Men i onsdags jobbade jag morgon därefter till mormor o sen tränade jag teknik o lite gym.
Sen igår skulle jag jobbat kväll, men blev inringd på morgonen o jobbade då + att det var typ kaos på jobb. Så jag va snäll o hoppade in o jobbade till halv 8. Jobbade alltså 12 timmar igår. Galet. Så idag tyckte jag att jag skulle få sova it efter allt slit denna veckan.
Så idag sov jag till kl 9. & därefter stack jag o mamma i fikade med mammas kompis o sen gick vi en snabb runda på Familia & så klart hittade jag lite nya grejer igen haha.. & sen käkade vi på max. Kom hem för en timme sen o nu fixar vi lite här hemma :)


Kommentarer
Skrivet av: elsasvalpar

Galet mysig o fiiin bild!!!
/kram E

2013-03-01 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: