16 mars

Publicerat: 2013-03-16/19:53:32

Hej mina fina vänner! Idag har det varit en riktigt bra dag. Längtat och varit super nervös nu i två veckor efter denna dagen. & bättre avslut kan den inte få. Tävlade min första tävling i år idag. & gissa vad? Jag vinner min klass och går upp i silver. (En högre klass) *happy* förstår det inte än, att jag kämpat så och idag klarade jag de. Är så glad!
Efter tävlingen stack jag, mamma o Lasse ut o åt på Big Buddah, mysigt!
& nu ligger jag i sängen o myser med världens finaste vovvar. Ska snart hoppa in i duschen, för ikväll blir de nog all in med Frida :)
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som mig!
Puss på er!


Kommentarer
Skrivet av: elasavalpar

Men jisses va duktig du är!! GRATTIS!!! Vilken tjej!
/E

Svar: Tack så mycket! :D
natalie nordkvist

2013-03-16 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: