24 & 25 maj

Publicerat: 2013-05-25/12:36:14

Tjena! Jobbade natt igår, därför var jag trött och orkade helt enkelt inte blogga. Sov iaf till kl 3 igår. Sen blev de väla en snabbis för att hämta en klänning som jag lämnade hos en sömmerska & tog även en fika med mamma. Sen blev de gymmet med Martin o Jonas nästan hela kvällen. Därefter stack jag ut med Karro för att kolla på streetrace, men det blev inte så mycket av de så vi drog hem o mös med vovvarna o hade girltalk istället.

Idag vaknade jag o Karro runt halv 10 tiden tror jag. Käkade frukost och sen skulle hon iväg o jobba. Så jag passade på att gå en runda med vovvarna o när jag skulle fota så lyckades jag tappa mobilen i asfalten och fick en spricka på baksidan.. Typiskt! :( skit i de, ligger just nu i soffan med vovvarna. Dom är helt utslagna efter rundan haha.
Blir att sticka iväg till Matilda en sväng lite senare.
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: