Lång dag..

Publicerat: 2013-05-26/23:42:00

Godkväll mina vänner, hur har ni det? Jag har det bra, är dock lite trött.
Mamma o Lasse sov över på de nya hotellet uppe i Ullared i natt. Så jag har passat djuren, mysigt. Men iaf, eftersom att mamma inte ville ha något på morsdag, så bakade jag en smarig kladdkaka istället, gulligt va? :)
Efter det kom Hampus till mig, jag gjorde v mig o sen bar det av mot Sjöbo för en valpträff. Så kul och mycket bus. Ni ska få se mååånga bilder imorgon.
Stannade i Sjöbo till ungefär kl 6 & sen blev de drive in på dronken på vägen hem. När jag kom hem vilade jag en halv timme. & sen var det bara upp o hoppa, för nu är det jobb dax i natt igen.
Kommer bli en tuff natt, är redan trött..
Jaja, godnatt alla fina läsare!
Love


Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Men åhhh va fin kaka, jag hade nog börjat gråta så glad jag hade blitt om någon av mina barn givit mig den.. Så rar du är!
Hoppas du har en bra natt o att du får vila ordentligt i morgon när du går av ditt skift. Jag uppskattar verkligen att du kom trotts att du skulle jobba natt, så vi kunde ses. Jag har längtat så efter att få träffa grabbsen. Tack än en gång!
/E

Svar: Det är självklart att jag kom ju, inget snack om den saken :)Ibland får man vara lite sådär gullig mot mamma haha ;)
natalie nordkvist

2013-05-27 @ 00:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: