fett härlig tisdag.

Publicerat: 2009-12-08/21:17:55

Helluuu, denna tisdagen har varit mega nice måste jag börja med att säga :D
upp vid 8, gjorde v mig & tog tåget till stan, & bussen upp till ishallen, för vi skulle åka skridskor med klassen, började kl 10.20 - 11.30 så himla nice. & därefter vandrade jag bort till mormor, käkade lite. och sedan stack jag till familia med mamma och mormor.. & hittade lite grejer (a)

bilder från idag:


hej här har vi natalie på hal is?
& hon är jättesexig med sina skridskor *noot* :o
hahah


vägen till mormor, var såååå boring och såååå lång,
men jag överlevde, ;D



& här har ni lilla mig igen, i vänten på mamma,
och jaa? jag vet nt vad jag gör, men var tvungen
att slänga upp denna bilden ändå, haha :o



efter att ha gått på familia ett tag så tyckte
alla tre att det var dags för en fika,
älska mer, *muuuums*






grå tunika - lindex
två svarta brottarlinne - jc



svarta lacktights
rött linne
svart linne
svart 'halsduk' med guligt i
/ jc

lite bilder fick ni där ja, & så går de när natalie har mamma's kamera haha (a) . kommer nog att fortsätta att använda mamma's kamera ett bra tag framöver, eftersom jag inte kan lägga in bilder o sånt från min mobil, helt cp, wellwell jag klarar mig..
men nu ska jag inte sitta här o skriva mycket mer, för nu ska jag läsa ut min bok ,eftersom det är redovisning imon..

pussssssssar / natalie


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

tunikan:O

2009-12-10 @ 23:44:30
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/
Skrivet av: eeelinhansson

fan vad fin tunika :o

och ville bara säga att jag är fett avensjuk på ditt hår och utseende :o <3<3

2009-12-18 @ 18:32:58
Bloggadress: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: