måndag = en ny vecka :)

Publicerat: 2009-10-12/14:24:28




svarta legjeans - gina
vitt linne & vita sockar - h&m
svart linne - danshuset
adidaströja - stadium
skinnjacka - tippy



idag: skolan som vanligt, fett soft, började med omvårdnad, och den var nog stökig om ngn den lektionen, wellwell, efter det hade vi estet, fett tråkigt, & sen blev våran engelska inställd, & då skulle vi ha 2,5 timmars håla, så vi frågade snällt våran mattelärare om vi kunder göra matten hemma istället, och så klart fick vi det, så typ kl 1 var jag hemma :D , & vi har även fått en ny tjej i vår klass, isabelle heter hon. & hon verkar vara nice (;
och jaa, nu ska jag väl packa lite, och välja kläder till imon, så de är klart, innan jag ska åka till älskling. & snart ska jag även dansa, men uppdaterar nog när jag är hos leo,
pusspåer, era käx! ;*
 
han är så fin, precis som i en dröm, fast han är min verklighet, alltså lever jag i en dröm, nananaaa ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: