sorry för riktigt dålig uppdatering.

Publicerat: 2010-01-02/18:38:17

men har inte varit på humör asså, måste bara säga att jag vill spola tillbaka hela nyårsafton och ta om det.
helt misslyckat. det började såhär, Karro kom till mig och vi gjorde v oss och sånt. Sedan tog vi tåget till stan vid 7, för vi skulle vara hos David vid 8. Först tog vi fel buss, så vi hamnade på lundsbeck lr ngt sånt, så vi åkte ner till GA och tog bussen till David. Väl framme så så åt jag och Karro, för dom andra hade redan ätit. Sedan hade jag o Karro bestämt att vi skulle ner till kärnan vid 12-slaget. så vi gick där hos david o dom och små minglade och spelade ngt spel. Sen gick vi ut och kollade busstiderna, så sa jag att vi skulle ta den bussen som kom, men nejdå, vi skulle ta den en timme senare, tror ni att den kom?. neeej, och så sur jag var, jag satt på en busshållplats vid 12-slaget. :) SÄMSTA NYRÅR NÅGONSIN!
sen fick jag värsta dampet och GICK ner till knutan från ramlösa, i klackaskor (y'
väl framme, så skulle vi träffa alex och dom, men dom kunde bara ses ett tag, sen ringde vi Karro's mamma, så hon fick hämta oss.
När vi kom hem var vi med Marcus och hans kompisar ett tag.
& här är några bilder sen äckliga nyår :)



Kommentarer
Skrivet av: eliiiiiiin <3

vår buss kom inte heller, riktigt jäkla irriterande! som tur var fick vi skjuts, men ändå! ♥

2010-01-06 @ 14:56:06
Bloggadress: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: