SOMMARLOV!!

Publicerat: 2010-06-10/12:42:36
äntligen sommarlov, vilket betyder sova länge och bara njuta! && en sak till här på bloggen, jo min nedräknare försvinner! men den kommer nog upp snart igen.. & jag tror nästan att jag ska göra en ny design, eller nästan, ska byta header och färger bara, sen efter den designen kanske de blir en lite annorluna, får se! men iaf, stack till skolan, böjade vid 9, och slutade sen vid 10, vi fikade och gjorde några små uppgifter bara.. är så spänd över betygen, vill veta vad jag fick, nununuuu :| men de får man inte veta från senare.
aja har suttit här en stund med lilla sylle, & ska fortsätta med de ett tag till ;)

& bara för att fördriva tiden kommer en till sånhära :D
Om du är singel måste du göra detta test, om
du inte gör det kommer du alltid ha otur i kärlek!

Gillar du någon nu ?
kanske :D

Gillar du att vara singel? ibland kan det bara skönt.

Gillar någon dig ? yes.

Har du haft sex med hon/han du gillar nu? nej.

Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar? nej :D

Har du någon kille/tjej på G just nu ? nej.

Är avstånd ett problem? nej :D

Är det viktigt för dig att han/hon är snygg? asså visst nu ska jag vara ärlig, jaa.. fast insidan lika så! 

Måste han/hon ha samma intressen? nej, men inte för olika bara :D

Kommer du alltid att vara singel ? nej, det hoppas jag inte ;)

Har du bra självförtroende ? njae, sådär. 



ÄRLIGHET:


Ditt äldsta hångel? uhm, 90a

Hur många har du varit riktigt kär i? typ 2 eller 3 .

Vad tycker du om kärlek? underbart, när man väl är kär :)

När kramade du någon sist? innan idag.

Saknar du någon speciell person? yes (a)

Har du svårt för att bli kär? beror helt och håller på, är jag inne i en period då jag har mkt att göra, så ja.

Är du singel? ja, tyävrr.

Har du hånglat med någon av samma kön? nej :D




HAR DU NÅGONSIN:


Hånglat med nån riktigt ful: hahah, har jag säkert xd

Hånglat med fler än 5 pers: ja. 

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ohyes. 

Gjort något riktigt dumt? yes.

Gjort något du verkligen ångrar? yes. 

Varit nykter på nyårsafton? ohja!

Åkt ambulans? nej.

Gjort nåt olagligt? haha ja.

Blivit polisanmäld? nej,

Fått din mamma att gråta? nej, tror jag inte :) 

Slagit ner någon? på skoj ja ! ;)

Skämts över dina föräldrar? det har väl hänt xd

Skämts över dig själv? njae, tror jag inte.

Sagt jag älskar dig och menat det? ja absolut.

Tar du droger? ja absolut, varje morgon och kväll, annars håller de inte. hahaha nej självklart inte x)

Dricker du? kan hända :D

Vilka kläder sover du i? en stor t-shirt och trosor :D

Vad hatar du verkligen? folk som dissar och sviker. 

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? yes, tyvärr.

Är du ensam nu? ja.

Vill du gifta dig? vet inte, tror de :)

Vill du ha barn? det är självklart ;)


SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng? jag!

Såg dig gråta? alex

Fick dig att gråta? skriver jag inte här :)

Du delade en cigg med? röker inte.

Du gick på bio med? matilda<3

Skällde på dig? haha vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: