tisdag - en lång dag. !

Publicerat: 2010-03-16/23:01:30

Hallå allihop, idag har de flytit på en del. Så har inte kunnat uppdatera tidigare än nu.. hehe. Men iaf, skolan som vanligt, och idag på omvårdnaden fick vi mata varandra, kändes fett cp, menmen x)

 

& här har vi då bilder sen omvårdnadslektionen idag, dådå.
på första bilden är de Lukas och Kristoffer & andra är de Carolina och en mkt glad Sara :D

aja, efter skolan jallajallade jag mig ner till tåget, träffade även Sophia, så gick med henne hem, mkt fin pratstund, hihi.. & därefter skyndade jag mig hem till Karro, för att senare sticka till gården och rida, rrrr :D

dock ville inte Belinda stå stilla, så bilderna blev som dom blev ;)

 

Nelson och Belinda är skitsnygga!
Slänger också in en snygg bild till på busiga Belinda ;)
dock är den bilden inte tagen idag, men hon är så mäxig på den bilden :D



sen stack vi hem till Karro och krängde baguett, mumsigt ;) & sen var min mamma seg på att hämta mig, men kom hem iaf och fick duscha, äntligen. ! Ska bara chilla här ett tag till, sen nanna :D
kösssss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: