mitt hjärta är helt igen

Publicerat: 2010-09-11/03:26:23
kom typ precis hem från hampus, härligt. allt är som vanligt igen, de går inte att beskriva med ord så glad jag är. vill liksom bara hoppa runt på en äng som ett nyfött föl. men iaf, var så ledsen innan, blev bara mer deppig av att sitta hemma, så jag körde en lång runda, från rosendal-mörarp-bjuv-billesholm & sen halv vägs till kågeröd, då de börja spöregna, så jag försökte hitta någonstans man kunde stanna till på, men icke, så jag vände och körde på andra hållet tillbaka till billesholm, och vidare till s vram och stenestad. fast sen blev de att jag körde tillbaka till billesholm till hampus, snackade igenom allt. & ja nu är allt bra !! :) puss på han !
& nu ska jag sova, så puss på er ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: