tänker tillbaka..

Publicerat: 2011-02-07/23:52:31
tänker tillbaka på det vi hade, hur vi började snacka, rätt kul faktiskt.. minns även första gången vi träffades, de var på knutan då jag var på väg hem& ville träffa dig en snabbis. tyckte att du var söt, vi smsade varje dag, de började bli något speciellt& i slutet av veckan ville du ha med mig på en fest hos din kompis som precis fyllt år. Men innan den veckan var slut, skrev du i ett sms att du hade små känslor för mig, även fast vi inte träffats mer än en gång. De pirrade i min mage när jag och karro var på väg till den festen. De började helt konstigt, men efter att ha snackat med dig fick jag en helt annan syn, du var så enormt gullig. Du hade så sjukt fint leende. Du höll om mig, och visade att du ville ha mig närma dig, den kvällen kysstes vi för första gången. Vi smsade mer och vi började umgås på riktigt, jag insåg att det smög fram små känslor för dig också. Du körde moppe till mig i det iskalla vädret. Att du blev så speciell som du faktiskt är för mig idag, det trodde jag inte att du skulle bli. Jag hade en mysig och underbar tid med dig, jag ångrar ingenting, absolut inte. & du är fortfarande den finaste jag vet. Vill ha dig här bredvid mig nu, hålla om dig och veta att du är min, bara min. Saknaden efter dig är enorm, för mig var du bäst, och du hade verkligen mitt hjärta i dina händer. Jag tyckte om dig riktigt riktigt mycket, eller rättare sagt, det gör jag fortfarande! Jag vill inte sluta kämpa, jag vill att det fortfarande ska fungera, du va min älskling. & jag vill att du fortfarande ska bara min älskling. min snuffi... önskar att du hade velat kämpa lika mycket som jag.. för dom känslorna du hade för mig, de lägger man inte bara på hyllan och låtsas som ingenting har hänt. det sårar mig att vi inte kan prata normalt, att vi inte kan umgås, jag vill verkligen inte komma över dig, men du har tydligen inte förstått de. jag litade på dig, du vet vad vi snackade om, allt mellan himmel och jord. du sa att du aldrig skulle lämna mig, för du visste vad som hade hänt innan, men ändå gör du såhär.. inom mig kommer du alltid att vara min skatt.. jag saknar dig mer än något annat. hade du orkat kämpa för detta, så hade det fungerat. båda behöver tid, de vet jag, jag har tänkt, och jag vet verkligen vad jag vill, det är bara du som ska inse vad du verkligen vill, jag tror faktiskt inte att du göra rätt beslut. jag hoppas och hoppas, och hoppet är det sista jag ger upp. du kommer som sagt alltid att vara min fina älskling, med det ur gulliga leendet och dom fina ögonen. för mig var du min värld& jag tycker om dig mest. jag kommer aldrig att släppa dig, min ängel.
i miss you as hell.

Kommentarer
Skrivet av: josefina

är det slut mellan dig och benjamin?:/

2011-02-08 @ 16:34:59
Bloggadress: http://josefinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: