vill bara vara dig nära

Publicerat: 2011-02-05/03:33:31

har sett dig tillräckligt många gånger nu för att inse att jag saknar dig riktigt mycket. jag vill ha det som innan, jag saknar tiden med dig, alla mysiga stunder, synd att du inte kan förstå bara. kan inte fatta att tiden gått så fort. vill bara vandra hem till dig och hålla om dig, låta tiden stanna och stå där i en evighet, att få känna din doft och din närhet, dina armar runt mig, det är underbart. du kommer aldrig att förstå hur jag känner, vill bara spola tillbaka. du va min ögonsten, så fin och så underbar. hoppas du läser detta, jag går upp varje morgon för att hoppas på nya steg framåt, hoppet är det sista jag ger upp. för mig är det fortfarande inte slutet, detta är bara början på något nytt. lägga det andra bakom och fortsätta framåt, jag kan kämpa för detta, jag är redo, och jag vet exakt vad jag vill, jag har bestämt mig nu. du finns i mitt hjärta, och det kommer du alltid att göra, du är speciell för mig. för mig är du fortfarande min ängel. i want you back och håll mig kvar föralltid.

förlåt att jag blir så konstig när jag ser dig, men vill inget annat än att gå fram och hålla om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: