all the pain from yesterday

Publicerat: 2011-03-26/11:19:54
Godmorgon snyggingar! eller kanske ska säga godmiddag hehe, aja jag vaknade precis och det blev ingen mer uppdatering igår, det var för att jag gjorde ett snabbt ryck och gjorde v mig och stack till stan. Eftersom Sandra fyllde år, så stack vi till The Tivoli, guud så mycket roligt folk vi träffade, hade en helt underbar kväll och det hoppas jag att Sandra också hade. Dock har har lite ont i halsen, skrek/sjöng en hel del igår haha & vi kom inte hem förren halv 5 imorse, så är ganska så trött. Men vad gör de, för jag ska vara på Danshuset halv 2. För Mats ringde mig och frågade mig om jag ville vara med och hjälpa till, för dom ska ha lekar för alla småbarn, så varför inte ;) Men nu ska jag ner o käka osv :)
morgon bilder, niiiiiiiiiiiice! fast ne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: