Vi 2 hund center

Publicerat: 2013-04-09/22:48:32

Godkväll mina fina! Nu har jag o mamma äntligen hittat en hundklubb ute i Bårslöv. Det blir en valpkurs och den börjar redan nästa tisdag, ska blir riktigt spännande! Hittade även på något nytt nu i eftermiddags. Jag tog varsin toarulle o vek ihop den med en godisbit. Det var mycket populärt tyckte vovvarna, så det lär jag göra om! Smarta var dom också haha :)
Nu ikväll har jag varit ute en runda i pålsjö skog med Mille. Mysigt och massor med planer nu.
Men nu ska jag sova, puss på er! :)


Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Naaw, det där gjorde jag mycket med dem, de älskade det. Nackdelen var bara allt skräp som blev, papper överallt :-), men vad gör det, de har ju skoj och aktiverar sig!
Låter spännade med blivande kursen, hoppas det går bra och att du/ni får ett bättre bemötande.
Natti, natti
/E

2013-04-10 @ 00:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: