4 juni

Publicerat: 2013-06-04/10:55:33

Hej alla goa människor!
Hur är de med er? Med mig är de förkylt, blev helt plötsligt förkyld när jag vaknade igår, tråkigt :(
Igår var jag ju som sagt på delegering, blev dock inte delegerad på det jag skulle egentligen, men fick annat. :)
Så nu får jag byta stomi, göra såromläggningar och ta p-glykos. Hann även tvätta bilen igår och sen träffade jag robin en stund. Längesen jag träffade honom, kom på att jag har ganska många vänner som heter robin just nu haha. Jobbigt men kul.
Idag är förkyld ingen en aning bättre som tur är. Åt precis frukost och ska strax göra v mig. :)
Ha en bra dag!


Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Önskar dig en skön semester, det har du verkligen förtjänat med allt jobb och så hoppas allt är bra med er o voffsingarna!
/E

Svar: Tack så mycket! Ska göra en stor uppdatering nu. Har inte hunnit hihi. Det är jättebra här. Hoppas att allt är bra med dig också! :)
Kram
natalie nordkvist

2013-06-07 @ 15:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: