Stor uppdatering!

Publicerat: 2013-06-07/19:28:20
Hej mina fina läsare! Hoppas att allt är bra med er? Med mig är det bara bra. Lite resfeber bara hihi. 
Tänkte uppdatera er om vad jag har hittat på som var så hemligt. 

TISDAG 4/6:
Jag vaknade som sagt väldigt förkyld tråkigt nog. Men det hindrade inte mig från att göra något. I tisdags hämtade jag Jaqline hos en bekant till henne. Därefter stack vi hem till mig och fixade lite saker, packade och stack upp till väla o handlade rosor och även en annan liten sak. Efter det körde vi hem till henne o lämnade mina saker, åt grillat med hennes familj. Därefter var det bara till att köra tillbaka till mig för att byta cider med Mille o sen köra tillbaka. Sen hände inte så mycket mer den dagen.

ONSDAG 5/6:
Vaknade hos Jaqline vid halv 9. Åt frukost, hoppade in i duschen och gjorde v oss. Därefter bar det av mot Osby för att överraska den första studenten. (Det kommer att komma ett bombnedslag med bilder hihi) Det som var roligt var att ingen viste att Jaqline var hemma. (Hon är aupair i Schwiez & skulle bara vara hemma på sin pappas bröllop och inte stanna kvar, så det var skit skoj att överraska alla) Efter att vi varit i Osby o överraskat Johan körde vi till Påarp för att käka hos Nathalie. Där stannade vi ett tag o väntade på att alla studenter skulle vara hemma. Därefter fortsatte vi med att överraska Marcus, Matilda, Frida och Bea i Helsingborg. Sen blev det en tur ut till Anna i Lerberget och sen Fredrik och Filippa i Strövelstorp. Lång runda haha, men efter det körde vi till Ausås till Alex o därefter avsultade vi med att köra till Bjuv och överraskade Jonna, Yohanna, Kevin och Alexandra. Sen blev det utgång med Alexandra och några andra. Underbar dag! Vi körde till totalt 13 studenter, sjukt haha. Sen festades det hela natten lång.
 
 
TORSDAG 6/6:
Vi sov nästan bort hela dagen, och sen skulle jag jobba natt. Så där hände inte så mycket den dagen haha ;)
 
FREDAG 7/6 IDAG:
Jobbade till 7.15 och körde raka vägen hem och la mig. Gick upp vid 12 för att köra moppe ner till gröningen o träffa Jaqline och Emmelie. Därefter körde jag moppe upp till Lasses jobb och tvättade den där. Passade även på att ta bilder på den på vägen hem eftersom den ska säljas. Så detta blev nog sista rundan på min pärla. Så många minnen som dyker upp när man ser den. 
När jag kom hem var jag ute o busade med vovvarna i trädgården.
Just nu försöker jag packa, men det går ju som det går. Jag HATAR att packa, det finns nog inget tråkigare haha.. Så nu sticker jag o mamma o vovvarna till skogen en stund :)

 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: