Good day today

Publicerat: 2013-03-17/13:45:40
Hej! Igår blev inte världens bästa kväll, för jag var trött. Så jag gjorde nog rätt bestlut o åkte hem o sov istället. SÅÅ SKÖNT!! Så idag är jag riktigt utvilad. & idag är verkligen en bra dag, en sån dag som är så bra fast utan någon anledning. Det är nog lyckan från igår som sitter i fortfarande. Är så nöjd med livet just nu.
Världens underbaraste familj och djur. Världens underbarasta bästavän. Ska ut och resa snart. Mycket jobb på gång, fast det kanske inte är världens roligaste jobb, så får man tänka framåt. Man får helt enkelt tänka på pengarna. Jag vill ut och resa mycket detta året. Jag vill så mycket. ååh är så hype på livet just nu. så lycklig.
Satt o skissade på en ny dräkt innan, och den är så gott som klar, iiiih :D
nu ska jag ner o äta sen blir de träning, loooove! 
puss på er! :D 
 

Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Åh du är bara så himla go! Så duktig du är:-) Mammsen måste vara väldigt, väldigt stolt. Du syntes verkligen framför de andra på dansen, vilken utstrålning du har!
/E

Svar: Så söt du är Eva! Hoppas verkligen på en valpträff snart som du kan vara med på! :-D
natalie nordkvist

2013-03-17 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: