Stor update!

Publicerat: 2013-05-30/20:07:04
Hej mina vänner! Har verkligen haft fullt upp..

Tisdag: 
Jobbade återigen natt måndag - tisdag. Så sov fram till 2 tror jag det var, efter det blev det hund mys och sen stack jag upp på Väla med Emilia och för att växla pengar. Därefter stack jag till pappa för att sen åka till min syster o fika. Sen fram mot 8-tiden hämtade Karro mig och vi åkte in mot stan för att kolla på bio och äta kinamat. mysig dag.
 
 
Onsdag:
Mamma väckte mig vid 9 o jag gjorde v mig för att sen åka med mamma till mormor. Vovvaran fick även följa med. Stannade hos mormor till halv 2, men var även på tomatenshus. 
När jag kom hem hoppade jag in i duschen för sen skulle jag hämta Emmelie på Väla o sen vidare till Malmö för vi skulle hämta Jaqline. ( ÄNTLIGEN !! ) Kramade henne hur länge som helst. Saknat henne så sjukt mycket! 
Men innan vi skulle hem skulle vi kolla på HIF-MFF. Helt okej match, men det blev kaos efter istället.
Körde hem vid halv 11, lämnade Emmelie på knutan och plockade upp Jaqlines mamma o hennes kompis. Sen bar det hem mot Jaqline och sov där.
 

IDAG:
Vaknade hos Jaqline vid halv 9. Åt frukost och Jaqline packade. Sen bar det av mot stan för att Jaqline skulle ta bussen upp till Jönköping. Så jag körde hem, gick ut med killarna en stund och sen sov vi ungefär 2,5 timmar, tills mamma kom hem. Därefter gjorde jag v mig och stack till Emilie för att senare dra vidare till stan för att kolla på alla fina som skulle till balen. Hittade dock inte Matilda eller Frida som jag skulle titta på, så besviken.. Men där var tyvärr för mycket folk :( Fick dock en bild från fin fina Matilda, så vacker!
Missade / skippade även träningen idag, eftersom att jag ska jobba natt i natt.. Ser faktiskt inte framemot det, ska jobba 4 nätter nu.. :( man ska inte klaga. Men ni får ha en bra kväll!
puss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: